European Science Engagement Association
STEM PD NET
The International Consortium for STEM Education
Yayınlar

 

 
Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Kapsayıcı Bir Eğitim Açısından Desteklenmesi: Çeşitliliğin Ele Alınması ve Temel Değerlerin Teşvik Edilmesi
 
 

 

STING TOOLKIT

STEM Teacher Training Innovation for Gender Balance Toolkit

 


 
Yaşamdaki Matematik ve Fen: Sorgulamaya Dayalı Öğrenme ve İş Dünyası

 


 
  SAILS Sorgulama ve Değerlendirme Üniteleri ve Kitap içi Dökümanlara ulaşmak
  için kitap görseline tıklayabilirsiniz.

 


 

  Etkinliklerle Bilimin Doğasının Öğretimi (e-kitap)

 


 

  STEM EĞİTİMİ TÜRKİYE RAPORU: Günün Modası mı Yoksa Gereksinim mi?

 


 

  INSTEM State of the Art Report

 


 

  Cakmakci, G. & Yalaki, Y. (2012). Promoting Student Teachers’ Ideas about Nature of Science through Popular Media. Trondheim, Norway: S-TEAM/NTNU.

 


 

  Trench, B., Bucchi, M., Amin, L., Cakmakci, G., Falade, B., Olesk, A & Polino, C. (2014).   Global spread of science communication: institutions and practices across continents. In M. Bucchi & B.   Trench (Eds.), The Routledge Handbook of Public Communication of Science and Technology (2nd Edition) (pp. 214-230). New   York: Routledge. 


 

  A pdf version of this chapter is available here with the publisher's permission: //doras.dcu.ie/20156/